Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 11:07 - Шест за щастие
Автор: marianami Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2525 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 13.08.2009 11:23


Това е моят отговор на предизвикателството, отправено от Ита. Ето шест  неща, които ме правят щастлива:

Прекосяването на центъра пеш рано сутрин на път за работа.


Слизам от трамвая на Съдебната палата, пресичам Витошка и вървя покрай Президенството и прозяващите се гвардейци. След това минавам по подлеза и тръгвам по Дондуков. Слънцето е ниско над булеварда, въздухът е стипчив, лицата на хората все още са някак омиротворени след нощния сън... Давам си сметка, че паветата, по които вървя, са същите, върху които са крачели хора, родени преди векове.

Настъпването на есента.

Много хора се оплакват, че есенният сезон ги натъжава. Не и аз. Многообразието от багри и аромати на есента е празник за сетивата ми. Слънчевите лъчи вече не жилят, а галят. Сякаш живея в живописна картина, закачена на стената на малка галерия.

Спането в хотелски стаи.

И това да се откъснеш от всички вещи и навици, натрупани през годините в собствения ти дом. Кара ме да осъзная, че щастието няма нищо общо с притежанието, че всичко е преходно и че винаги имаме избор как да изживеем живота си. Щастлива съм, че светът е достатъчно голям.

Завръщането вкъщи.

Да отключа вратата на дома си след дълго отсъствие и да ме посрещне усещането за безопасност и покой. Сякаш влизам в един малък свят, върху който имам пълен контрол.

Ароматът на кекса, който съм сложила да се пече във фурната.

И изобщо това да забъркам сама кекс, който да опека така, че да придобие дебела и хрупкава кора. И, разбира се, да си хапна едно парче заедно с чаша чай.

Целувките за лека нощ на сина ми.

Горчиво-сладкия вкус на щастието примесено с тревога. Мисълта, че нещо е толкова ценно за мен и в същото време толкова крехко. Радостта да усещам как ръчичките, които ме прегръщат вечер, стават все по-силни, думите, които чувам - по-ясни. Щастлива съм, че мога да давам обич безусловно.









Тагове:   неща,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eldorado07 - Sofia e nai priatna v nedelia sut...
19.08.2009 18:33
Sofia e nai priatna v nedelia sutrin, kogato ulicite sa pustinni i tihi...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marianami
Категория: Лични дневници
Прочетен: 486888
Постинги: 30
Коментари: 436
Гласове: 2364
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031